Czas wbijania na PVP
#1
Mój pierwszy wpis...można kasować ale denerwuje mnie w grze czas wbicia na PVP a o wbiciu baboka po 3min wymiękłem czekać...Jest możliwa jakaś poprawka?
Odpowiedz
#2
Za malo graczy jest , trzeba sie uzbroic w cierpliwosc. Po wejsciu Balansu 2.0 ma ruszyc reklama - wtedy czas oczekiwania powinien byc mniejszy
Odpowiedz
#3
Ja patrzę na jakim tierze jest najwięcej graczy oczekujacych i zmieniam pojazd na taki właśnie tier. Zwykle w ciągu 1-2 minut dołączam do gry.
[Obrazek: forum_signature_paszavonpomiot.jpg]
Odpowiedz
#4
Faktycznie, jeśli chodzi o czas dołączania do bitew w trybie PVP jest wysoki jest uzależnione to od kilku czynników:

- pory dnia (praca, szkoła), zazwyczaj wieczorem 18+ losowanie jest "dostatecznie" dobre
- poziomu czołgu - największe prawdopodobieństwo to poziom 4-8

Twórcy gry, tak jak napisał Norbikom nie chcą obecnie aktywnie promować gry na wielu płaszczyznach, ma się to zmienić po wprowadzeniu balansu 2.0.
Dodatkowe informacje możesz przeczytać tutaj http://aw.gamestone.pl/zbior-artykulow-o-balansie-2-0/
Odpowiedz
#5
(04-12-2016, 10:26 PM)Deathbringer napisał(a): Faktycznie, jeśli chodzi o czas dołączania do bitew w trybie PVP jest wysoki jest uzależnione to od kilku czynników:

- pory dnia (praca, szkoła), zazwyczaj wieczorem 18+ losowanie jest "dostatecznie" dobre
- poziomu czołgu - największe prawdopodobieństwo to poziom 4-8

Twórcy gry, tak jak napisał Norbikom nie chcą obecnie aktywnie promować gry na wielu płaszczyznach, ma się to zmienić po wprowadzeniu balansu 2.0.
Dodatkowe informacje możesz przeczytać tutaj http://aw.gamestone.pl/zbior-artykulow-o-balansie-2-0/

No ja myślę,że poprawią bo w takim przypadku nie czekam tylko wchodzę na PVE aby pograć a nie czekać przed kompem..tak myślę oby nie zrezygnowało wielu graczy jak tego nie naprawią...
Odpowiedz
#6
To nie jest popsute, żeby móc to naprawić Wink Natomiast zobaczymy, maja jeszcze trochę czasu na ruszenie z promocją. Ja mam inne podejście, mianowicie wrzucam się do bitwy i w tzw. "międzyczasie" robię coś innego czytam, oglądam Smile
Odpowiedz
#7
Jeżeli nie ma ludzi na wysokich tierach to po prostu zmieniam na mniejszy.
Inna sprawa, że jeżeli gracz dopiero co odblokował 10, to chciałby sobie nią pograć.
A są godziny, że ciężko coś zagrać nawet na PvE.

Kolejna sprawa: masz 10, jakimś cudem dobiłeś 50% i następuje chwila refleksji: "co dalej?" - kiedy zbadasz ulepszenia/retrofity, w grze nie ma co robić.
Zostaje ekspienie dla ekspienie.

P. S.
Witam wszystkich Big Grin
Odpowiedz
#8
To prawda, gra nie jest jeszcze tak rozbudowana, nie ma tzw. "end game'u". Dla mnie ekspienie znudziło się dawno, teraz jeśli już gram to tylko ze znajomymi Smile
Odpowiedz
#9
Cytując klasyka: "rozchodzi się o to", że nie ma co robić / z kim grać.

Samemu jeździć się nie chce, a reszta znajomych już odwiesiła hełmofony na wieszaki.
Mam nadzieję, magiczny balans 2.0 coś zmieni, oby to nie był gwóźdź do trumny.
Odpowiedz
#10
@Deathbringer, być może to o czym piszesz ma miejsce, ale tylko w tej grze, w takim wocie, bez względu na porę graczy jest full.
Myślę że w AW będzie tylko gorzej, nie ma co się oszukiwać, nie słuchają graczy, robią wszystko po swojemu, i dlatego graczy jest coraz mniej. A nie przez brak reklamy.. Pamiętam rok temu, na PVP czekałem po kilkanaście-dzieciąt sekund, teraz nawet 15 minut i wyłączam grę.
Masa błędów, nawet nie nowych, starych nienaprawianych  też jest gwoździem do trumny, no i nieszczęsny tryb GO, który został wprowadzony przedwcześnie.
Odpowiedz
#11
Moim zdaniem związane jest to z brakiem rozgrywki drużyna vs. drużyna, nawet nie musi to być związane stricte z batalionem.
Weźmy tryb Lords of War - genialny pomysł i przyjemna gra, brak frustracji ze względu na wpływ Twej gry na wynik końcowy (nie wyszło - dałeś d..., poprawiasz coś - wygrywasz).
Tryb Territorial Wars - był już prawie gotowy - cisza, a rozgrywka batalion vs. batalion rozbudziłaby grę.
Global Ops - wystarczy przekształcić w drużyna vs. drużyna i mamy gotowy tryb podobny do WoT twierdzy, a tak mamy kanibala trybu PvP Sad

Ludzie mają już czołgi, mają załogi, nie mają możliwości ich sprawdzenia.

Balans 2.0? OK - zapewne jest potrzebny, tylko żeby nie okazało się, że za pół roku będzie 3.0, bo tego, i tak już niszowa gra, nie wytrzyma.

Promować i reklamować produkt, który pozbawiony jest rywalizacji zorganizowanych drużyn, nie przyniesie olbrzymich korzyści.

Ja osobiście czekam tylko na takie rozgrywki, gdzie będąc członkiem zorganizowanego zespołu, będę miał wpływ na wynik bitwy.
[Obrazek: forum_signature_voolf.jpg]
Odpowiedz
#12
Nie wiem jakie Wy macie odczucia. Ale mi się wydaje, że wprowadzenie Balansu 2.0 może odstraszyć część graczy.
- Artyleria. Pewna część graczy lubi grać tą klasą. Co będą mieli robić kiedy arta straci swoje zdolności? (albo zostanie w przyszłości usunięta). Sam nieraz pogrywam Paladinem, i niekoniecznie chciałbym to stracić Tongue
- Wyrównanie czołgów. Chodzi mi o zatarcie różnic pomiędzy tierami. Fakt, nowy gracz gdy wylosuje go +2 to ma marne szanse. Ale teraz? Prawdopodobnie każdy będzie przebijał każdego bez większego problemu. I moim zdaniem przez to w grze znajomość słabych punktów straci na znaczeniu. Co również może odstraszyć część i tak małej społeczności graczy. Co Wy o tym sądzicie?
Odpowiedz
#13
może nie pvp ale GO ;Winko 16 coś sie ruszyło


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#14
Jasny gwint, jak się wszyscy zmieściliście na takiej małej mapie Big Grin
Odpowiedz
#15
52 minuty to trochę faktycznie dużo. Czekamy na wojny klanów Big Grin
[Obrazek: asugo_sig.png]  
Odpowiedz
#16
Trzeba zbudować nowe Imperium i gwiazdę śmierci :-) Szykujcie pociski.
[Obrazek: 0938d4fe-93c6-45c8-8a42-f2e5fe209e7f.png]
Odpowiedz
#17
(05-12-2016, 08:13 PM)patro123xd napisał(a): Nie wiem jakie Wy macie odczucia. Ale mi się wydaje, że wprowadzenie Balansu 2.0 może odstraszyć część graczy.
- Artyleria. Pewna część graczy lubi grać tą klasą. Co będą mieli robić kiedy arta straci swoje zdolności? (albo zostanie w przyszłości usunięta). Sam nieraz pogrywam Paladinem, i niekoniecznie chciałbym to stracić Tongue
- Wyrównanie czołgów. Chodzi mi o zatarcie różnic pomiędzy tierami. Fakt, nowy gracz gdy wylosuje go +2 to ma marne szanse. Ale teraz? Prawdopodobnie każdy będzie przebijał każdego bez większego problemu. I moim zdaniem przez to w grze znajomość słabych punktów straci na znaczeniu. Co również może odstraszyć część i tak małej społeczności graczy. Co Wy o tym sądzicie?

Bydzie dobrze, bo musi być dobrze Smile
Albo B2.0 da grze kopa, albo ją uśmierci, parafrazując znane powiedzenie "trzeciej alternatywy nie ma"

I nie chodzi o wyrównanie (jak to nazwałeś) a o urzeczywistnienie wartości bojowej pojazdów. Posty przykład T-72 vs M1 Abrams, w grze rusek jest bez szans, w rzeczywistości już nie jest tak różowo dla amerykańca.

Jeżeli uda się im to osiągnąć, to w końcu rozgrywka będzie zależeć bardziej od umiejętności niż od tieru pojazdu i może znikną pojedynki 0:15. Bardzo na to liczę, bo od początku mocno trzymam kciuki za AW i wspieram produkt, jak tylko się da Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości