Balans 2.0 - nie mogę się doczekać
#1
Wszyscy wiemy, że łatka 0.19 może okazać się najważniejszą w historii AW.
Ogrom zmian jaki zapowiadają producenci powoduje konieczność nauki gry na nowo, co oczywiście ma swoje zalety, bo produkt będzie atrakcyjny (przez jakiś czas) nawet dla starych wyjadaczy. Według mnie Balans 2.0 jest niezbędny w tej grze i kiedyś, i tak należało to zrobić. Nie wydaję opinii o B2.0 dopóki go nie zobaczę, ale już teraz, czysto teoretycznie, wstępnie możemy ocenić te zmiany.

Mi najbardziej podobają się zmiany:

- większe pole manewru dla umiejętności gracza, gra będzie jeszcze szybsza i trudniejsza
- większego urealnienia rozgrywki (o realizmie nie może być mowy, bo czołgi są o wiele sprawniejsze w rzeczywistości niż w grze, a już na pewno na dystansie 1,5km, jak na mapach w grze). Szczególnie pasuje mi opcja problemu powierzchni, po której pojazd się porusza i wpływu na jego mobilność. Jasnym jest, że gąsienice będą sprawniejsze w błocie, czy na piasku niż kołowce, i w drugą stronę koła szybsze na asfalcie, po utwardzonej powierzchni)
- zatrzymywanie pojazdów poprzez uszkodzenie napędu, mimo iż gram kołowcami, nie podoba mi się brak spadku ich mobilności, po uszkodzeniu koła, teraz będą wolniejsze, a nawet się zatrzymają. Jeśli zaś chodzi o gąsienice, to teraz będzie można uszkodzić ponownie, jeszcze nienaprawioną gąsienice - tym samym trzymać niezniszczalnego Challengera w miejscu, ułatwiając swej drużynie robotę Smile
- retrofity dostępne od ręki, bez odblokowywania i bez poziomów - czy rozpoczynasz swoją przygodę w AW, czy masz 10k bitew - masz tą samą pulę "wspomagaczy"
- retrofity w slotach uniwersalnych, dając większe możliwości dopasowania pojazdu do stylu gry
- zwiększenie celności - lubię mieć wpływ na to gdzie chcę trafić, a nie RNG z WoTa
- SOA nie zawsze zadziała - koniec z niezniszczalnym ERCem :p
- dym dla wszystkich
- logiczniejsze uzupełnienie drzewek dealerów


Nie podobają mi się (teoretycznie, na papierze) zmiany dotyczące:
- matchmakingu - zamiast zmniejszać zakres pojazdów w bitwie, zwiększa się go
- zacieranie granic roli danego pojazdu na polu walki
- zmiany w artylerii - szczególnie brak pocisków oświetlających i większe "zWoTowanie" SPG - większe obrażenia, kosztem przeładowania i celności, zmian w celowniku na "normalny" nie jestem sobie w stanie wytłumaczyć
- spłaszczanie map - im bardziej zróżnicowana mapa - tym więcej opcji taktycznych

A co podoba / nie podoba się Wam?
[Obrazek: forum_signature_voolf.jpg]
Odpowiedz
#2
a ja sie obawiam że zamiast normalnego prania gry wyjdzie wirowanie i spierdzielą jeszcze bardziej Sad
Odpowiedz
#3
Ja osobiście jestem zawiedziony tym że w balansie 2.0 arcie zostanie zabrany celownik satelitarny, a w późniejszym czasie może ona nawet zniknąć z AW.
I to nawet nie chodzi o mnie bo lubie grać artą, ale chodzi mi o tych wszystkich „PRO” graczy którzy by nie wiedzieli gdzie się ustawić i robić „demedź”.
Jak jest arta to wtedy Ci „PRO” gracze stoją koło lub za artą MBT-kami i robią „demedż” bo w końcu statystyki muszą się zgadzać. Smile
Odpowiedz
#4
Zgadzam sie w 99.9999% z Voolfem Big Grin
[Obrazek: asugo_sig.png]  
Odpowiedz
#5
Podejrzewam, że dla sporej części graczy łatki 0.19, 0.2 mogą być ostatnimi.
Sam wspieram grę i życzę jej sukcesu, ale nie ma co ukrywać, powoli kończy mi się cierpliwość.

Obym się mylił.
Odpowiedz
#6
Nie ma co gdybać, devsi mają ode mnie kredyt zaufania i mam nadzieję, że go nie stracą Wink
[Obrazek: asugo_sig.png]  
Odpowiedz
#7
zobaczymy co z tego balansu wyniknie
Odpowiedz
#8
No z tego co czytałem na aw.gamestone.pl wynika że balans 2.0 będzie wprowadzony w przyszłym roku.
Trochę szkoda bo między świętami mam wolne i można by było trochę więcej czasu poświecić na grę i tym samym wyrobienia sobie zdania o balansie 2.0
Odpowiedz
#9
Okazuje się, że to nie będzie tak szybki temat, jak to się pierwotnie wydawało. Oficjalny stream to były straszne flaki z olejem, dużo gadali, nic nie pokazali. Może ten B2.0 jest w strasznych powijakach. Do tego jeszcze przeniesienie części produkcji do Rosji - zobaczymy!
[Obrazek: forum_signature_voolf.jpg]
Odpowiedz
#10
Nigdy tak wiele zmian nie jest zrobionuch na przestrzeni 1-2 patchy. Ja też czekam na to co się stanie, z informacji od MY.com nic nie wynika, nie da się tego ocenić przed zagraniem bitw po zbalansowaniu gry.
[Obrazek: herianm.png]
Odpowiedz
#11
gdzieś słyszałem że ma to być 12 lutego czy to prawda????
Odpowiedz
#12
(06-01-2017, 03:22 PM)SUCHY04 napisał(a): gdzieś słyszałem że ma to być 12 lutego czy to prawda????

Chyba nawet sami devsi tego nie wiedzą.
[Obrazek: herianm.png]
Odpowiedz
#13
Wink 
Wszyscy czekają. Trudno jest ocenić obiektywnie coś tylko i wyłącznie na podstawie opisu i danych tech. Na podstawie tych opisów można jedynie stwierdzić że to "nowa jakość" gry... całkowicie inny wymiar, coś czego nie ma w innych tytułach. Na pewno wielu będzie rozczarowanych i zawiedzionych,część z nich może nawet zrezygnuje z gry. Miejmy nadzieje że zapowiadana akcja reklamowa odniesie skutek i uzupełni braki ;Wink dostarczy nowych graczy. Plusy które wyliczyłeś powinny być wystarczające aby gra odniosła sukces. Społeczność czołgistów składa się NIE TYLKO z tych co wszystko porównują do WOTA.


Załączone pliki Obrazki
   
Odpowiedz
#14
Cały balans jest fajny ogólnie ale jedna i najważniejsza rzecz to to czy zlikwidują błędu które teraz są bo jest ich za dużo i boje się że ten patch porostu spowoduje ich zwiększenie.
Odpowiedz
#15
I jak Wasze wrażenia z EU PTS z poziomów 1-4?

Pomijając papierowe pancerze i te wszystkie trafieniach z bezsensownymi komunikatami w stylu: za duży kąt, wew. komponent, roztrzaskanie penetratora itp.  to mi osobiście póki co za bardzo to wszystko zajeżdża WoT'emTongue
[Obrazek: VMWp47U.jpg]
Odpowiedz
#16
(09-02-2017, 02:13 AM)Prośba  do  sebastor napisał(a): I jak Wasze wrażenia z EU PTS z poziomów 1-4?

Pomijając papierowe pancerze i te wszystkie trafieniach z bezsensownymi komunikatami w stylu: za duży kąt, wew. komponent, roztrzaskanie penetratora itp.  to mi osobiście póki co za bardzo to wszystko zajeżdża WoT'emTongue

Witam pozdrawiam Wink  nie wesoło wyglądał test ,oglądałem filmik  Angry mam prośbę czy mógłbyś zamieścić skriny z ustawieniami dowódców ulepszeń retrofitów i tym podobnie abyśmy mogli mieć jako takie wyobrażenie co jak można poustawiać , chociaż w teorii Wink  

dzięki Big Grin
Odpowiedz
#17
Zagrałem parę bitewek dziś, gra dynamiczna (szczególnie LT), zmiany na mapach na plus, poprawa wyglądu minimapy też. Co do komunikatów to nie miałem żadnego strzały, który by nie przebił przeciwnika (o ile trafiłem). Podsumowując podoba mi się 2.0, jak będzie na wysokich tierach zobaczymy.
[Obrazek: herianm.png]
Odpowiedz
#18
2.0 zapowiada sie dość ciekawie bardzo podoba mi się to ze skończy się kampienie td'kami jest bardzo duzo modernizacji na mapach ale to tylko  kwestia czasu aż tzw kamperzy znajda nowe kamp górki  zobaczymy co będzie na wyższych tirach jak powiedział przedmówca. POzdrawaiam Cool
Odpowiedz
#19
Muszę przyznać, że 5 poziomy wyglądają już lepiej. M109 i Wiesle robią robotę. Smile
[Obrazek: VMWp47U.jpg]
Odpowiedz
#20
M109 zyskał u mnie osłoną dymną puszczaną z każdej strony, ale ogólnie pts mnie zniechęca zawieszaniem się komputera
[Obrazek: 90b67f07-a400-4c45-b91e-854fc8e83617.png]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości